Beschrijving
Titel: A Tot Z Van Marketing
Auteur: Philip Kotler
ISBN: 9789027480903
Conditie: AsNew
Philip Kotler vertelt in De A tot Z van marketing hoe marketing de afgelopen jaren drastisch is veranderd. Aan de hand van tachtig onderwerpen leert Kotler ons bekende marketingconcepten te herdefiniëren en op een nieuwe manier te gebruiken. De lemma's variëren van 'behoeften van de afnemer' tot 'zaken-en marketingethiek', en van 'doelmarkten' tot 'successen en mislukkingen'. Elk lemma kan de aanzet zijn tot debat.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
● Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
● Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
● We checken alle boeken eigenhandig
● Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
● 30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Rotterdam