Beschrijving
Titel: BASISB.MARKETING Auteur: BOEKEMA ISBN: 9789001092382 Conditie: Used Met het Basisboek Marketing wordt doelbewust ingespeeld op twee belangrijke trends in het hoger beroepsonderwijs: het aanbieden van onderwijs in modules en het toenemende belang van een grote mate van zelfstudie door studenten. Deze ontwikkelingen hebben gevolgen voor de onderwijskundige presentatie van de leerstof. Basisboek Marketing biedt aan studenten in het hoger beroepsonderwijs een eerste en fundamentele kennismaking met de marketingproblematiek, vanuit een managerial benadering. De onderwerpen zijn ingedeeld in zes modules, te weten marktgedrag en marketingstrategie, afnemersgedrag, segmentatie, en positionering, product, distributie, prijs en communicatie. In dit fullcolour uitgevoerde studieboek wordt de marketingtheórie uitgelegd, het begrippenkader aangereikt en de samenhang tussen de begrippen aangegeven. Daarbij zijn de omschrijving van de begrippen afgestemd op het NIMA Marketing Lexicon. Via herkenbare voorbeelden wordt met behulp van, boxen en illustraties de theorie toegelicht. Aan het eind van ieder hoofdstuk is een lijst opgenomen met daarin de belangrijkste begrippen die in het hoofdstuk zijn behandeld. De heldere consistente structuur, de vel praktijkvoorbeelden en de aantrekkelijk: fullcolour lay-out maken het boek heel geschikt voor zelfstudie.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Rotterdam